Higherlevel.nl - Innovatie en ondernemerschap

Home | Forum | Inloggen

Ervaringen met bedrijvenpagina en overige bedrijfs(web)gidsen...

Higherlevel.nl
  Financiering, juridische en fiscale zaken
  Contracten en aanverwante onderwerpen
  Ervaringen met bedrijvenpagina en overige bedrijfs(web)gidsen...
Pagina's: 1 ... 12 13 [14]
Auteur  Onderwerp: Ervaringen met bedrijvenpagina en overige bedrijfs(web)gidsen... (53644 keer gelezen)
RiVe
Legend

Re: Ervaringen met bedrijvenpagina en overige bedrijfs(web)gidsen...
« RiVe Antwoord #195 Gepost op: 6 februari 2017, 17:04 »

Vandaag ook weer gebeld door bedrijvenpagina, heel omslachtig verhaal of ik nog ruimte had voor opdrachtgevers. Wat bedoel je, wat is concreet je vraag? Heb je nu opdrachtgevers?

Nee, dat niet, daar konden ze wel voor zorgen, dan zouden ze vraag en aanbod wel bij elkaar brengen. En dat voor maar € 1,80 per dag.

Nee hoor, bedankt voor het bellen.

ChinaTradeConsult
Legend

« ChinaTradeConsult Antwoord #196 Gepost op: 13 februari 2017, 12:37 »

De volgende scammer is  actief ......

EU Business Register

EU BUSINESS REGISTER
P.O. BOX 34
3700 AA ZEIST
THE NETHERLANDS

Fax: +31 205 248 107

IP in Spanje, registrant in Timisoara, Roemenië. E-mail: andreea.gogoi.tm@gmail.com

Geen onbekende ...... EBR

China Trade Consult
www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

WIE SPELFOUTEN VINDT MAG ZE HOUDEN
krijntje
Newbee

« krijntje Antwoord #197 Gepost op: 16 februari 2017, 12:44 »

Nogmaals mijn vraag. hoever gaan deze mensen?
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #198 Gepost op: 16 februari 2017, 12:48 »

Quote : krijntje op 16 februari 2017, 12:44
Nogmaals mijn vraag. hoever gaan deze mensen?

Zo te zien alleen maar dreigbrieven. Waarom je vraag? Waarom wil je dat andere mensen dat voor jou uitzoeken?

Caesar non supra grammaticos
krijntje
Newbee

« krijntje Antwoord #199 Gepost op: 22 februari 2017, 11:02 »

Ik vraag dit omdat ikzelf ook in deze situatie zit. Ben al zelf bezig en wilde alleen weten of er mensen zijn die daadwerkelijk met bedrijvenpagina en snijder incasso naar een rechter is gegaan.
Ik dacht dat een forum ervoor was om nog meer info te krijgen en te zien hoe mensen dit soort problemen opgelost hebben.

mvg Karin.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #200 Gepost op: 22 februari 2017, 11:58 »

Ze werken met intimidatie. Meestal is 'de overeenkomst' ontstaan door misleiding. Als je het topic doorleest zie je voorbeelden. Ik heb zelfs een bandopname waarop die misleiding hoorbaar is.

Beschrijf nou eens rustig wat jou overkomen is. Heb jij hen gebeld of belden zij jou? Wanneer? Wat was hun verhaal? Ben je ergens mee accoord gegaan? Heb je iets getekend? Wat beloofden ze en wat kreeg je geleverd?

Sinds wanneer achtervolgen ze jou met rekeningen? Heb je de Fraudehelpdesk al benaderd?

Dit forum heeft ook deelnemers die ooit als verkoper voor Bedrijvenpagina hebben gewerkt. Als het nodig is, gaan we die eens vragen hoe de misleiding nou precies werkt. Ik wil in ieder geval wel getuigen in de rechtbank en laten horen onder welke valse voorwendselen ze een contract creëren.

Je staat er niet alleen voor!

krijntje
Newbee

« krijntje Antwoord #201 Gepost op: 22 februari 2017, 12:31 »

Dankjewel voor je antwoord,

misschien waren mijn vragen ook niet goed. Komt waarschijnlijk door frustratie. Excuus hiervoor.
Ik ben nu al ruim 4 maanden bezig met deze mensen.
Het begon een jaar ervoor.
Ik was net begonnen als zzp er. En toen werd ik gebeld.
Dit verhaal is wat meerdere mensen ook al beschreven hebben. Mooi verhaal en later bellen ze terug voor de bandopname.
Mij was beloofd minstens 10 klanten. Heb daar natuurlijk niets van gehoord maar het eerste jaar had ik wel betaald. na dat jaar word ik gebeld of ik tevreden was. Net als de eerste keer was ik druk aan het werk dus dan let je niet echt op. Ik vertelde meneer dat ik niet tevreden was en tijdens ons gesprek werd meneer erg boos en zei me dat ze me dan verwijderen en dat ik dan nooit meer werk krijg. Ik vertel hem dat is goed ik heb mijn eigen klanten al.
Daarna werk ik verder en denk er niet over. Totdat ik aanmaningen krijg.
Dan laat ik weten dat ik al opgezegd had of met andere woorden verwijderd was door een collega omdat ik niet tevreden was.
Toen stelde ze voor om mijn abonnement op te zeggen per oktober 2017.
Ik was het daar niet mee eens.
Vervolgens wordt je veel gebeld door een computer.
En vervolgens komt snijder incasso om de hoek.
Ook bij hun heb ik aangegeven dat ik gezegd het niet tevreden te zijn.
bedrijvenpagina adverteert met wij verlengen niet automatisch we bellen u.
Maar helaas ze hebben geen bewijs van het laatste telefoontje.( ik ook niet natuurlijk)
nu komt snijder met een ander stukje dat bedrijvenpagina wel automatisch mag verlengen omdat ze niet wisten dat ik niet tevreden was.
Dat is voor mij erg tegenstrijdig.
Ik heb al 3 keer een brief gekregen dat de deurwaarder binnenkort de dagvaarding komt aanbieden.
Vandaag weer maar tot nu nog niemand gezien.
Ik heb nooit iets getekend.
Het maakt me boos dat dit soort bedrijven hier mee weg komen ik heb veel uitgezocht en zie overal dezelfde verhalen maar vind nergens dat er echt een rechtzaak van komt.
Ik ga dus echt niet betalen maar ga het risico nemen dat ze het winnen met een rechtzaak.
En anders ga ik zelf een zaak tegen ze beginnen.
vandaar dat ik nu opzoek was naar mensen die een rechtzaak hebben gehad met deze bedrijven.

mvg Karin.
TwaBla
Legend

« TwaBla Antwoord #202 Gepost op: 22 februari 2017, 13:36 »

Quote : krijntje op 22 februari 2017, 12:31
Ik heb al 3 keer een brief gekregen dat de deurwaarder binnenkort de dagvaarding komt aanbieden.

Heb je ooit een brief of een mail teruggestuurd naar Bedrijvenpagina of Snijder Incasso? Kun je dat bewijzen?

Heb je al melding gemaakt bij de Fraudehelpdesk?

Uit de Algemene Voorwaarden:

Quote:
Een Advertentieovereenkomst komt tot stand op het moment dat:

indien een opdracht tot plaatsing van een Advertentie telefonisch wordt verleend:

Adverteerder, na de initieel aan de afdeling Verkoop telefonisch verstrekte opdracht tot plaatsing van een Advertentie, in een daarop volgend bevestigingsgesprek met de orderadministratie van Bedrijvenpagina nogmaals telefonisch akkoord voor uitvoering van deze opdracht geeft, welk gesprek, met toestemming van Adverteerder, als bewijs van opdrachtverstrekking als geluidsopname digitaal wordt opgenomen en opgeslagen.

Ze beweren dus een geluidsopname te hebben waarop jij accoord gaat met de overeenkomst. Dat zullen zij moeten kunnen bewijzen.

In hun voorwaarden staat dat zo'n contract stilzwijgend verlengd wordt. Bij consumenten mag dat niet meer, bij (kleine) ondernemers wel. Ze hebben wel een tevredenheidsgarantie.

Heb je enig bewijs van dat telefoontje na een jaar? Zelfs een overzicht van inkomende nummers kan al bruikbaar zijn, want daarbij kun je de vraag stellen: Waarom bellen ze als ze ook stilzwijgend kunnen verlengen?

Quote:
Contractsduur en annulering

7.1     De Advertentieovereenkomst wordt aangegaan voor de minimumduur van 12 maanden, tenzij in de offerte c.q. aanbieding een andere looptijd is overeengekomen, te rekenen vanaf de datum totstandkoming overeenkomst conform artikel 4.1.

7.2     Na de overeengekomen looptijd wordt de Advertentieovereenkomst stilzwijgend verlengd voor een termijn van de overeengekomen looptijd en onder dezelfde voorwaarden en prijs, tenzij de Overeenkomst door één der partijen schriftelijk wordt opgezegd, uiterlijk 1 kalendermaand voor aanvang van de vervolgtermijn.

7.3     Is de Adverteerder niet tevreden over het aantal klanten, offertes, bezoekers of reacties welke deze gedurende de overeengekomen looptijd van een afgenomen uitgebreide bedrijfspresentatie heeft ontvangen, dan kan Adverteerder tot 14 kalenderdagen na het verstrijken van genoemde looptijd gebruik maken van een Tevredenheidsgarantie. In dat geval wordt de looptijd van de bedrijfspresentatie van Adverteerder gratis met een extra jaar verlengd. Voorwaarde hierbij is, dat de bedrijfspresentatie gedurende het initiële jaar zo volledig mogelijk door Adverteerder was ingevuld met informatie over de produkten en/of diensten van Adverteerder en (bij voorkeur) verder was aangevuld met bijv. logo, foto’s, aanbiedingen en social media.

Heb je ooit een brief verzonden of een email waarin je de vordering tegenspreekt oftewel betwist?

Als er vergelijkbare klachten zijn van andere ondernemers, kunnen we die met elkaar in contact brengen.

krijntje
Newbee

« krijntje Antwoord #203 Gepost op: 22 februari 2017, 13:52 »

Ik heb meerdere mails gestuurd en antwoord gekregen.
De telefoontjes heb ik geen bewijs van.
Kan wel terug kijken naar de nummers die mij gebeld hebben.
Dat was op mijn oude telefoon.

Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat dit soort praktijken al zolang door deze bedrijven gedaan worden.

ben zelf dom geweest om hier in te trappen.
Maar ik wil eigenlijk dat ze gestopt worden ook voor anderen die zelf een toekomst willen opbouwen.
Ik had ook al genoeg meegemaakt en trots op mezelf dat ik zelf ook rond kon komen als zzper.

mvg karin
Pagina's: 1 ... 12 13 [14]  

Copyright Higherlevel.nl 2002-2017.